خادمین ایستگاه صلواتی /محرم 96

خرید بک لینک

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود....

بدینوسیله عوامل اجرایی و خادمین حسینی ایستگاه صلواتی روستای سقندیکلا از کلیه برادران و خواهران بزرگواری که با دلی پر از اخلاص و صفای باطن در عشق به امام حسین (ع) با کمک های بی نظیر خود و آنهم به طریق ممکن که در توان داشته اند و ما در برپایی این خیمه و آیین پذیرایی حسینی یاری نموده اند کمال تشکر و قدرانی را به عمل آورده و آرزو می نماییم که نور ملکوتی این تلاش مخلصانه شما در زندگیتان تابانده شده و از برکات خیر آن بهره مند شوید و به یمن وجود نازنین آقا امام حسین(ع) دعای مبارک : الــلــّهمــالــرزقــنــے شــفــاعــتــه الــحــســیــن فــے الــیــوم الــورود مشمول روح و جسمتان گردد، انشاا...

سقندیکلا...

ما را در سایت سقندیکلا دنبال می‌کنید

برچسب: ایستگاه, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 15:09

صفحه بندی