
xa0 کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.... بدینوسیله عوامل اجرایی و خادمین حسینی ایستگاه صلواتی روستای سقندیکلا از کلیه برادران و خواهران بزرگواری که با دلی پر از اخلاص و صفای باطن در عشق به امام حسین (ع) با کمک های بی نظیر خود و آنهم به طریق ممکن که در توان داشته اند و ما در برپایی این خیمه و آیین پذیرایی حسینی یاری نموده اند کمال تشکر و قدرانی را به عمل آورده و آرزو می...
ادامه مطلب